Gymmet med Sara:)!

 
 
 
 
Nu på morgonen har jag och Sara varit på gymmet och kört ett pass. Vi brukar försöka få till att vi går tillsammans då och då det är ju mycket roligare när man är två iaf när man ska köra styrka. Det blev 15 min rodd som uppvärmning och sen 40 min cirkelträning:) När vi körde plankan för andra gången frågar en trött Sara: hur lång tid är det kvar, jag tog alltså tid med min telefon, jag tittar på telefonen och ser bara nåt med 15 så jag svarar: ja en kvart, Sara bara: Va. Haha skulle alltså vara 15 sekunder. Efter det började vi diskutera vad världsrekordet är i plankan, med tanke på hur sjukt jobbigt det är, någon som vet??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0