Panik!!!

Har nyss varit väldigt panikartat i familjen Larsson/Nilsson. Signe låg och vilade inne i vårt gästrum i hopp om att hon skulle somna en stund. Jag å Henke sitter i vardagsrummet. När vi hör att Signe inte planerar att somna går Henke in för att hämta henne. Då ramlar hantaget ur på insidan så vi inte kommer in. jag får panik å börjar gråta, vi gör allt för att få upp dörren och Signe gråter mer och mer. Henke ringer sin pappa som kastar sig iväg för att hjälpa. När Henke i princip är i full färd med att slå in fönstret lyckas jag få upp dörren. Allt tog kanske 10 min men det kändes som en evighet. Ska aldrig mer köpa handtag på Cheapy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0