Städtime!!

På eftermiddagen åkte Signe till mormor och Mauri en stund så jag fick tid att städa. Jag tycker konstigt nog att det är ganska kul att städa, iaf när man har bra städgrejor, vilket jag har, såklart haha! Blev lite rensning i skafferiet också har inte kunna hitta ett dugg därinne, har så fruktansvärd o ordning i mina skåp, tar typ bara några veckor innan de ser likadana ut igen. Städgrejorna finns att köpa på www.justmaidit.se om nån är intresserad. I hinken har jag en parkettsåpa som är helt suverän till alla trägolv och andra träytor.           
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0