Dags att börja blogga lite

Tjohej!

Nu har även jag skaffat en blogg, gud så modern jag är :) Haha! Tänkte det kunde vara lite kul att greja med nu när jag är mammaledig.
Idag har jag haft finbesök i form av en Cecilia en Erika och en Ida det var mycket trevligt, förutom att jag o Signe fick vänta väldigt länge, det tog Cia 3 timmar att köra från Stockholm då hon uppenbarligen kör som en tant.. Ne men det var tydligen vägarbeten samt regn så det var därför det tog tid. När det kom så sov Signe så skönt men vaknade när tjejerna kom så det blev en del mys och Signe visade upp sina kunskaper i gåstolen. Vi åt upp en hel kladdkaka, drack massa kaffe och pratade gamla minnen.:) Ett speciellt roligt minne var i högstadiet när Ida och Erika sa åt frisören att klippa Cias lugg lite kortare vilket resulterade i en väldigt kort lugg och en mindre nöjd Cia.

Signe somnade redan vid sex så jag har grejat med min blogg medans Henke sett på fotboll. Vi har även ätit fläsk med löksås som jag såg Per Morberg göra häromdagen blev väldans gott :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0