Aj aj.

Idag har jag jobbat på förmiddagen, tur att jag blev påmind igår för det hade jag helt glömt bort. Problemet var bara att jag haft så sjuk träningsvärk idag så 4 timmars städning var inte direkt optimalt, men det gick bra när man väl kommit igång å blivit lite varm. Nu ikväll har jag om möjligt ännu ondare😫. 
På eftermiddagen har Sara varit här och fikat, Signe var riktigt på g och spelade Allan som vanligt.:) hon visade även att hon kunde gå några steg, digga till musik och göra lite rörelser till imse vimse spindel. 
Signe somnade vid 19-tiden ikväll så jag och Henke har ätit tacos och nu tittar vi på en Maria Lang film. Kl 21 ska jag se 2:a avsnittet av Fröken Frimans krig på SVT.  Tycker SVT har en del sevärt faktiskt. Tittar ju på Äkta människor som också går på SVT och sen väntar jag på säsong 2 av Mr selfridge. Skönt att slippa reklam är det också:) 
Imorgon är det nyårsafton😀😀. Vi ska hem till Danne och Maria. Tror vi 6 par som ska dit och några barn. Signe ska få vara hos mormor och Mauri. De skulle bara vara hemma så de erbjöd sig, så snälla föräldrar man har:) tror det blir skönare för Signe att vara där än på en fest, blir ju jobbigt med allt liv och raketerna, dessutom somnar hon ju lagom tills vi ska dit så de hade inte varit optimalt. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0