😡😡😡

Idag upptĂ€ckte jag att jag skulle fĂ„ alldeles för lite pengar denna mĂ„nad frĂ„n försĂ€kringskassan. AlltsĂ„ jag skulle fĂ„ 1/3 av det jag brukar fĂ„, alltsĂ„ inte mycket. Jag ringde, fick inte komma fram, ringde igen fick inte komma fram. Tredje gĂ„ngen fick jag knappa in mitt nummer sĂ„ ringde de upp efter 30 min, hon sa att jag skulle vĂ€nta, fick vĂ€nta 15 min. Sen sĂ€ger hon till min stora glĂ€dje att de gjort fel, de hade tydligen bara betalt ut lĂ€gsta nivĂ„ dagar alltsĂ„ typ 180 kr per dag. Vilken inte var rĂ€tt.  Hon sĂ€ger dĂ„ att deras chef ska ringa upp mig om hur vi ska göra. Han ringer sen vid 16 och sĂ€ger att jag kommer fĂ„ pengarna men lite senare Ă€n planerat. Skönt att det löste sig iaf. Han bad om ursĂ€kt och jag sa att - ja det Ă€r ju sĂ„nt som hĂ€nder.:) 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0