Julafton:)

Vart en jättemysig julafton. först var vi som sagt hos mamma på dagen medans Henke å Signe var i Hulta hos sina föräldrar och lite andra släktingar. Hos mamma åt vi soppa på dagen för att riktigt spara plats åt julbordet. 
Efter Kalle åkte vi hem till oss och sen kom Henke, Signe, hans föräldrar och hans farbror hem till oss. Först blev det glögg, sedan presentöppning och efter det julbord. 
Efter maten blev det julklappsspelet, en riktigt högljud historia haha. Alla hade köpt 3 klappar var så det blev en del paket. Man skulle slå tärningar och så gick det på tid. Fick man en 1:a fick man byta paket med nån annan å fick man en 6:a fick man ta av nån.  Mamma och mormor kammade hem flest paket men jag lyckades iaf behålla mina lemonader och doftpåsar jag ville ha. Signe och Ester fick jättemånga och jättefina paket, bortskämda ungar😉. Signe hade jätteproblem att somna ikväll, hon blir alltid så när det är lite festligheter, hon vill ju liksom vara med. Nu sover hon iaf, hoppas hon inte drömmar mardrömmar om den där grisen hon blev så rädd för.. 

Haft en kanon dag med fina människor idag. Det är verkligen nåt särskilt med julafton.:) 
 
God jul på er alla!😊

tog inte så många bilder som jag tänkt, har varit fullt upp men här kommer några. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0