Söndag.

Imorse vaknade Signe klockan 6. Jag å Henke försökte få henne att somna om fram tills kl 7 sen gav vi upp och gick upp med henne. Jag fick sova en timme sen när Henke kom upp och jag kan säga att det var en riktigt skön tupplur. Efter det vart det gymmet.
 På eftermiddagen åkte Henke å Signe ut till Hulta för att hugga gran medans jag städade. Tyvärr vart jag inte helt nöjd med granen så Henkes pappa skulle hugga en ny åt oss:) tyckte den var lite gles men jag förstår att det är svårt att hitta bra granar när man hugger själv. 
Nu är vi påväg bort till mamma för Tessan, Peter och Ester har precis kommit från Göteborg:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0