Lite farsdagsfirande 1 vecka för tidigt:)

Jag och Signe hade fått för oss att farsdag var denna söndag, så när vi fick veta att det inte var det tänkte vi att vi firar idag i alla fall, nästa helg är vi förmodligen i Göteborg och hälsar på Ester så det passade bättre denna dag:) Det blev lite god frukost och en halsduk till pappa Henrik:) 
På förmiddagen hann jag även med ett pass på gymet, kändes bra efter alla cheesebolls jag käkade igår kväll😉. 

På eftermiddagen kom farmor förbi en stund och lekte med Signe. 
Nu har jag städat huset och Signe sover , ska inta soffläge hade jag tänkt. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0