Onsdag

Det blev fika vid lokstallarna idag på förmiddagen.:) Signe har verkligen blivit jätte mammig den sista tiden, hon stod vid mina ben i princip hela tiden å när jag skulle gå iväg på toa blev hon ledsen. Hoppas den perioden snart är över för det känns som man knappt kan lämna rummet utan att hon blir ledsen, fast inte alltid mest när hon är trött. 
Efter lokstallarna åkte vi hem till Sofia och Iris där även Elin var. Blev bjuden på jättegod soppa:) 
Nu ikväll har Signes farmor å farfar varit här en sväng, jag låg dock och sov största delen av besöket, var så himla trött. Sara frågade om jag skulle med å tärna nu ikväll och hade tänkt följa med men efter kvällsmaten nu känner jag mig jätteseg så får ta gymet en annan dag känner jag. 

Majskroksgänget:) 



Signe å iris gymmar👍


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0