Söndag.

Inatt har jag verkligen sovit jättedåligt har alltid svårt att sova när jag är själv hemma. Hade ju Signe i och för sig men tror inte hon har så mycket att sätta emot alla inbrottstjuvar, haha. Somnade först till vid halv tolv sen vaknade jag till när Henke kom hem vid 1-tiden och sen kunde jag inte somna om förens vid halv 4, Signe vaknade vid 3 så vi lekte en halvtimme sen somnade vi om å sov till 7. Var verkligen sjukt trött då så Henke tog Signe så sov jag 3 timmar. När jag gick upp vid 11 tiden så bytes vi av å Henke gick å la sig i stället. 
Kom på en sak nu förresten, var det inte fullmåne inatt? Var säkert därför jag sov som en kratta.😡 
Det blev ialla fall en promenad för mig och Signe på förmiddagen. 
På eftermiddagen har farmor Bitte varit här en sväng å sen åkte vi till mamma å mauri en stund. Jag grejade lite med lönerna sen fikade vi. Nu har vi precis lagt Signe så vi har käkat Fajitas och tagit ett glas rött. Ikväll blir det solsidan å bron om jag orkar hålla mig vaken så länge. 

Trevlig söndag på er alla:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0