Dop för lilla Iris












Idag var det dop för Iris i östra vingåkers kyrka:) jättefint var det och alla barn skötte sig i kyrkan:) 
Efter dopet blev det jättegott fika ute i Hulta. Tur man gick på gymet i morse så man kunde äta av allt gott. Sofia bakar alltid så fina grejor också:) 
Sara tog sovmorgon idag så fick pallra mig iväg själv till gymet men jag sa att hon gjorde rätt i det för en kille som jag  inte tror är helt 100 var där idag igen och han luktar verkligen gammal svettig sko.. hehe tydligen har vi samma träningsschema för han är alltid där när vi är där. Hoppas han inte läser det här dock, förlåt i så fall men seriöst killen inte okej att lukta så illa inte ens på ett gym! 
Åter till dopet: Iris fick jättefina presenter av alla. Av mig, Henke, Gustav och Anna fick hon en fjällräven väska i rosa ( så hon och Signe kan matcha:) och en vit stickad klänning. När vi åkte hem slocknade Signe direkt i bilen, helt slut av allt kalasande. 
Henke är iväg till Stockholm och spelar match idag så han kunde tyvärr inte närvara, han kommer nog hem runt åtta ikväll. Då blir det hemgjord pizza, kanske ett glas rött och nån bra film:) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0