Hemkommna!!

Nu är vi hemma från en superhärlig weekend London. Vi kom till Katrineholm vid 19.30, då var mamma och Mauri hemma hos oss med Signe som tyvärr sov. Vi var taskiga och väckte henne för vi saknade henne så mycket. Hon blev lite chockad först och var helt yrvaken men efter en stund kom smilet. 
Jag och Henke ska låta henne sova mellan oss inatt;) mysigt❤. 
Känns som senaste två dagarna varit så himla turbulenta med barnafödande, resande, noll mottagning på telefonen och Signe saknande. När vi satt på afternoon Tea och precis fått in champagnen fick jag sms från Tessan att hon var på förlossningen, snacka chock. 
I morse var jag jätte orolig för Ester då jag inte hört så mycket från Tessan och Peter och inte fått nån bild, Men när vi landade på Arlanda kom bilderna då jag fick mottagning, sen visade det sig att de ej får ha mobil i rummet där de är. 
Hon ringde mig när vi satt i bilen och då frågade jag om hon kunde ringa upp senare när vi kommit hem så nu väntar jag spänt på hennes telefonsamtal.:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0