London calling:)

Nu har jag precis lämnat Signe hos mormor och Mauri. Eftersom vi åker så tidigt imorgon så får hon sova där redan ikväll. Känns jättetomt här hemma nu😢❤. Hoppas det kommer gå bra och att hon är snäll. 

Idag blev vår babysång inställd så jag och Sofia blev bjudna hem till Amanda på fika istället. Det bjöds på kladdkaksmuffins, chokladbollssmet med glass och så hade Sofia med sig Nutellabullar så vi moffade rejält😉. 
På eftermiddagen kom farmor och farfar förbi en sväng och sa hejdå till Signe. Nu ska jag gå och packa!! 
Vet inte hur jag kommer ha med internet i London så det kanske inte blir några inlägg på ett par dagar, men vi får se. 

Godkväll:) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0