Onsdag

Dagen började med uppstigning klockan 7 som vanligt, vart ingen sovmorgon idag heller😉. 
Signe sover i eget rum sedan 3 dagar tillbaka och det har gĂ„tt bra. Jag vet inte om hon förstĂ„r att hon sover i ett annat rum. Jag Ă€r ju sĂ„ lĂ€ttvĂ€ckt ocksĂ„ sĂ„ Ă€r ju dĂ€r pĂ„ 5 sekunder nĂ€r hon vaknar Ă€ndĂ„. Hon brukar vakna ungefĂ€r 3 gĂ„nger per natt, jag undrar nĂ€r hon ska börja sova nĂ€tterna igenom det kĂ€nns vĂ€ldigt lĂ„ngt borta just nu. 

Vid 10 blev det promenad bort till Sofia och Iris sen gick vi dĂ€rifrĂ„n till lokstallarna och fikade. Idag var vi bara 5 mammor med barn sĂ„ det var lugna gatan. Nu har de fixat skötbord och matstolar för vĂ„r skull, de Ă€r verkligen sĂ„ himla gulliga dĂ€r. De frĂ„gade ocksĂ„ om vi var intresserade av mamma- barn zumba och sen ville en kvinna frĂ„n biblioteket gĂ€rna komma nĂ€r vi var dĂ€r nĂ„n gĂ„ng och berĂ€tta lite om barn böcker eller vad det nu var. 

Efter fikan blev det promenad hem, sĂ„ det blev nog en 10 kilometers promenad för mig och Signe idag. PĂ„ eftermiddagen var vi hos mamma och Mauri en svĂ€ng, blev lite jobb och Ă€nnu en fika med Tessans goda bullar. Signe fick provligga nya resesĂ€ngen hon ska sova i nu nĂ€r vi Ă„ker till London. 





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0