Signe hos mormor




På förmiddagen blev det en sväng till mormor. Det blev fika och så tog vi fram lite statistik som bokföringsbyrån behövde gällande lönerna. 
Efter det blev det en kort vända på stan. Fasen känns som jag alltid är där😱😜. Är alltid nåt man behöver handla känns det som särskilt nu när hösten kommit. Jag handlade jag en sak på kapahl och när jag kom hem hittade jag en rabattkupong på 20% surt. Men kommer nog att använda den till nåt annat ändå man vill ju inte gå miste om rabatt liksom haha. 
Nu har Signe sovit i 2 timmar. Jag är i chock.!:) var längesen det hände, hon brukar bara sova korta snuttar på dagen. Under tiden har jag bakat kladdkaka.😜.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0