Tisdag

Imorse gav jag å Signe oss iväg till soptippen för att slänga lite skit. Efter det åkte vi förbi Intersport och la undan ett par Nike skor jag tittat på ett tag. Tänkte jag skulle köpa dom om jag har pengar kvar efter London. 
På eftermiddagen blev det en promenad på 7 km sen åkte vi bort till jobbet och mormor. Mamma Hanna och Hannas son Daniel skulle gå och hälsa på en gammal kund till oss som numera bor på ålderdomshem, så Signe fick följa med dit medans jag gjorde lönerna. 
På hemvägen stannade jag och Signe på hot n mix och köpte thai😜. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0