I målartagen:)

 
 
Fick för mig att jag ville måla om i vårt gästrum. Nu är det vitt där men väggarna är slitna och väldigt skitiga. Jag å Signe åkte i alla fall iväg till cheapy och köpte färg. Är så trött på bara vitt överallt så vi slog till på en turkos-grönaktig färg som jag hoppas blir fin. Vill ju att Tessan och Ester ska få bo fint när de kommer och hälsar på.😊. Efter vi köpt färgen åkte vi bort till jobbet för att hämta lite målargrejor då träffade jag Mia och Hilda där så vi tog en kaffe. 
 
 


Kommentarer
Therese

Vad gullig du är! :)

2013-09-15 @ 09:26:28
URL: http://traningsbloggen.shapemeup.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0