Jobba jobba jobba hela dagen lång.

Idag blev det jobb för mig. Tycker det är bra att kunna tjäna lite extra pengar såhär på helgen när Henke ändå är hemma.
Det blev en flyttstäd utanför stan. Har hållt på i ett kök hela dagen.. Helt sjukt hur mycket det är att göra egentligen. Först när man kommer in så tänker man : ja men det här kommer ju gå fort men sen tar det jättelång tid iaf. Man ska ju göra rent inne i spisen + göra rent alla galler och plåtar, bakom spis, på sidorna och skruva loss luckan sen är det fläkt och fläktfilter och grejor. När man sen tror man är klar kommer man på att man har elementet kvar, runt fönster och dörrar, under skåpen, lister, kalel mm.. Puh känner mig trött nu.. 
När jag skulle ta min fikarast och hade hällt upp kaffe och grejor upptäckte jag att jag glömt mina bullar😪. skaplig besvikelse. Jag ringde henke påvägen hem och frågade om han sätt dom å han bara: ja jag åt upp dom hehe. 

När jag kom hem blev Signe jätteglad:), det gör verkligen ens dag när hon blir så glad att se en :). Vi tog ett bad tillsammans och myste lite sen somnade hon som en stock..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0