Måndag

Dagen började med en sväng till mamma/mormor där blev det en kaffe innan jag och Signe begav oss bort till Sofia och Iris för en promenad. Sofia hade även en kompis där med sin dotter så vi gick på promenad alla 6.:) När vi kom tillbaka var Elin hos sofia och Erik och drack kaffe på sin rast så jag följde med in en stund och hälsade på henne. Signe var lite smågrinig på promenaden och somnade strax innan vi var tillbaka men sov kanske bara 10 min. När vi kom hem försökte jag söva henne igen vilket hon inte gick med på så hon somnade för kvällen redan vid 17.30 idag. Får se om hon vaknar en liten stund sen. 
På eftermiddagen har jag mest grejat med tradera medans Signe härjat runt i gåstolen och rivit ut grejor ur lådor😱❤. Har massa auktioner som går ut idag. Har fått sålt ett par Rules by Mary stövlar, en Fred Perry piké, ett par fotbollsskor och en hummel tröja.:) Några saker blev inte sålda men ska slänga ut dom på tradera igen + lite till. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0