Norrköping med mera

 
 
 
 
 
Idag har jag, Sofia och barnen varit i Norrköping.  Till vår stora glädje lyckades vi få in båda vagnarna i min bil. När vi bara åkt en liten stund blev barnen lite gnälliga så jag hoppade bak och spelade babblarna, bumbibjörnarna och gummibjörn för barnen, då blev de lugna och glada igen. Det  vart dock ingen shopping för nån av oss men mycket tittande i butiker. De blev lunch på Sofias gamla jobb ett jättemysigt ställe. 
Ikväll blev det hemgjord pizza sen åkte jag och Amanda och tittade på Olle Waller ni vet (fråga Olle). Han var faktiskt ganska rolig. Pratade massa om sex förstås. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0