Jäkla förkylning.

Har känt mig jätteförkylld å dålig idag. Åkte hem efter lunch från jobbet. Hade iaf inga mer kunder efter lunch så det kändes bra att slippa boka av. Nu har jag sovit i 1,5 timme å druckit äppelcidervinäger och ätit alvedon så jag hoppas på bättring tills imorgon. Vi hade strömavbrott här mellan typ 12 och 13.30 så vi fick senarelägga lunchen som vi hade på spisen. Var det nån mer som hade strömavbrott? 

Idag har Colin å hans pappa Dennis varit å hälsat på Signe å Henke. De hade tydligen pussats😍. Förra veckan när Signe var hemma hos dom hade hon kramat honom innan de gick hem, ett riktigt litet kärlekspar de där😉. 
På eftermiddagen har Signes farmor varit här å busat med Signe. De uppskattades efter som jag inte riktigt känner mig i form. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0