Torsdag!

Kände att jag mådde lite bättre idag från förkylningen så det gick bra att jobba, lite småseg å lite ont i halsen bara, Camilla var snäll å hjälpte mig med första kunden.:) 
Vid lunch var jag nere på stan å köpte näsdroppar vilket var helt underbart. Har tänkt i flera dagar att jag ska köpa men det har ej blivit av. Nästäppan är nu borta och näsan slutade rinna, Sjukt skönt.😀.
 Efter Apoteket träffade jag Signe, Colin, Henke å Dennis på cafélaunch. De skulle gått på öppna förskolan men den var tydligen stängt idag så de gick å käkade lunch och till lekparken istället. Signe tiggde som vanligt av allas mat efter att hon slukat sin egen. 
På eftermiddagen kom Signe till mormor så vi hängde där en stund innan vi begav oss hemåt vid 18. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0