Fuktskada och fotboll

Dagen började med en promenad med Henke och Signe. När vi hade stannat vid lekplatsen för att gunga så skulle jag ta upp min telefon men det visar sig då att en vattenflaska runnit ut och skadat telefonen som nu inte fungerat sen dess. 
Nu har jag lånat en ledig I-Phone från jobbet så länge. Är ju svårt att få den att funka när man inte ens kan öppna skiten. 

På eftermiddagen har vi varit nere vid backavallen på fotbollsfesten. Signes farmor var också med. Var mycket mindre folk där än vad jag trodde inte alls många på matchen heller. Blev iaf gratis glass till oss alla. Sen lekte signe med lite andra barn där i sanden och snodde korvbröd från en liten kille, men det var lugnt för han ville bara ha korven. Jag å Signe gick hem strax före halvtid. 

Har annars varit en väldigt lugn helg vi har bara varit hemma i princip, har haft lite huvudvärk och känt mig allmänt seg. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0