Ska bättra mig !

Har inte skrivit på länge har ni kanske märkt. Har bara inte blivit av men lovar att bättra mig :). 

Liten uppdatering. Signe har gått inskolning på dagis nu i 2 veckor. Dag 3 tror jag det var som jag gick iväg en stund å då blev Signe ledsen efter 20 min när hon inte såg mig nånstans. Efter den dagen höll hon stenkoll på vart mamma var så det var inte läge att lämna henne mer första veckan. Nu i veckan fick jag vara med henne mån, tis, mormor var där med henne ons. Torsdag fick jag sedan lämna henne då var hon där själv mellan 9,30-12. Ledsen när jag gick blev hon förstås men det gick över efter en stund. 
Idag var Henke å lämnade Signe så hon har varit mellan 8-14 själv :). Hon hade dock bara sovit 0,5 timme så vi fick lägga henne redan vid 18. 
Tror iaf Signe är den mest Matglada på dagiset, hon är först fram när frukten serveras och sen tigger hon av personalens mellanmål haha. I tisdags blev det 2 portioner fisk och potatismos. :)
Hon har sin vagn med på dagis med sin egen filt så hon kan ha den att sova, blir ju lite tryggare för henne. Hon gillar även att sitta i den och spana på de andra barnen. 

Hoppas det ska gå bra för henne att gå där själv nästa vecka ska försöka se till att inte jobba allt för långa dagar. 




Signe på dagis 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0