Julgottis

Idag var det dags att göra julgodis igen. Sofia, jag och Amanda gjorde ju förre året så vi tänkte göra en årlig tradition av det. Elin och Ebba var med i år också 😀. 
Det blev Rocky road, hallonlakrits med vit choklad, kola och daim. Mycket gott alltihopa. 
Barnen härjade som aldrig förr, märks att jag inte hängt med mammagruppen på ett tag för jag blev helt slut av allt stoj. De skulle åka gungstol, springa runt köksön, slåss om grejor etc men tror de hade rätt kul :) 
Vi hann även med en fika med saffransbullar och pepparkakor. 
Kul att få träffa lilla söta Alvi för första gången. Signe pussade både henne och Ebba. 

Nu ska jag sova. Lägger mig vid 21 typ varje kväll nu. Detta novembermörker alltså, inte kul! 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0