Dejt med fina flickor och lite shopping😊

Idag har vi varit hos Sofia. Det blev kaffe och bus sen kom Elin förbi en svĂ€ng. NĂ€r Elin Ă„kt tillbaka till jobbet Ă„kte vi ner pĂ„ stan och shoppade upp mina loppispengar och lite till😉. Det blev en jacka frĂ„n Lindex, ett par jeans, ramar och gardiner till Signes rum pĂ„ ÅhlĂ©ns. NĂ€r vi kom hem vid tretiden hade Signe inte sovit pĂ„ hela dagen sĂ„ jag la henne Ă„ hon somnade i ca 0,5 timme. NĂ€r hon vaknade var hon fortfarande trött sĂ„ jag försökte söva om henne, hon ville inte sova Ă„ gallskrek sĂ„ efter 1 timme gav jag upp. DĂ„ fick hon lite vĂ€lling och sĂ„ tog vi ett bad. Sen fick Henke ta kvĂ€llsnattningen vilket tog en bra stund det ocksĂ„. Men nu verkar hon sova gott dĂ€ruppe. 




Iris nya bilbarnstol var spĂ€nnande. 





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0