FullspĂ€ckad fredag😊😁

Dagen började med jobb sĂ„ jag lĂ€mnade Signe hos farmor vid 7.30 tiden, hon hade tagit ledigt för att ha Signe och jag var inbokad pĂ„ jobb sĂ„ det passade ju bra. NĂ€r jag Ă„ min kollega kom till första jobbet visade det sig att kunden glömt lĂ€gga ut nyckel till oss, vi ringde men fick inge svar sĂ„ det var bara att bege sig tillbaka in mot stan. Som tur var hade Catrine en kund pĂ„ 1x2 timmar som vi fick överta sĂ„ vi hann lagom med den innan nĂ€sta kund. 

Var klar vid lunch sĂ„ dĂ„ kĂ€kade jag med mamma Ă„ sedan Ă„kte jag hem. DĂ„ satt Henke i soffan vilket jag blev lite chockad över eftersom klockan bara var 13. 
Han hade tydligen tagit ut komp för att se hockey😬. Jag begav mig mot gymmet dĂ„ istĂ€llet och körde ett konditionspass. 

NĂ€r jag kom hem hade Henke klĂ€mt i sig en halv 300 grams chipspĂ„se Ă„ 2 bullar😉 gluffs gluffs. 

Jag Ă„kte ut till Hulta vid 15 tiden. DĂ„ var Stina Ă„ Christian dĂ€r Ă„ lekte lite med Signe ocksĂ„đŸ˜€. 

Jag hjĂ€lpte Bitte med soppan till ikvĂ€ll de skulle ha gĂ€ster, 16 st nĂ€rmare bestĂ€mt.  Först fick vi göra en sats soppa i en stor kastrull och en halv sats i en mindre, sen nĂ€r vi var klara tĂ€nkte vi att nja det kanske inte rĂ€cker sĂ„ vi gjorde en halv sats till. Under tiden var Signe lite smĂ„sur Ă„ ville ha uppmĂ€rksamhet sĂ„ det var fullt ös i köket kan man sĂ€ga. Hoppas hon fĂ„r lite tid att förbereda resten till ikvĂ€ll nu, hon hade inte hunnit göra nĂ„gonting idag nu nĂ€r Signe varit dĂ€r Ă„ hĂ€rjat😉😊. 



Tröttmössa i farmors trapp. 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0