Norrköping och pinsamheter på gymmet😳😳😃

Idag har Signe, jag och Cia varit i Norrköping. Cia shoppade lite träningskläder men jag var duktig och tittade bara. Vi var inte där så länge kanske 2 timmar lite drygt. Signe somnade i bilen påväg hem och både jag å Cia var jättetrötta, förmodligen för vi hade bestämt oss för att träna när vi kom tillbaka😁. 
Jag följde med Cia till Friskis där vi körde cirkelgym. Ett litet missöde blev det dock på passet. Det var en låda man skulle hoppa upp på med en tyngt runt halsen och på något sätt tappar jag balansen eller får övervikt eller nåt å ramlar rakt över hela lådan å ner på golvet😳😳. Tror alla fick sig ett gott skratt, ialla fall inombords, pinsamt värre. Tur jag tränar på hälsogymmet så jag inte behöver träffa dom igen hehe😉. 
Efter träningen hämtade vi Signe hos mamma å Mauri, de var snälla å passade henne så jag kunde träna, Henke jobbade nämligen sent idag. Hon somnade här vid halvsju tiden å jag hoppas hon sover längre imorgonbitti, imorse vaknade hon 5.30😫. Jag tror hon gör det för hon har inte sovit speciellt mycket på dagen idag. 

Imorgon är det min sista dag på mammaledigheten och Henkes sista dag på jobbet. Skönt för honom då👊👊👊. 


Spanar in det senaste på H&M home. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0