Öppna förskolan och en sväng till mormor.

På förmiddagen knallade vi iväg till öppna förskolan i sandbäcksgården. Först blev det lite sång, efter det fika och sen bus i gympasalen. Tror iaf det var 4 pappor där idag så jag tycker Henke kan pallra sig iväg dit med Signe sen när jag är hemma. Helt sjukt att jag ska börja jobba den 1 mars, det är ju mindre än en månad kvar😁. Ne men det kommer nog att gå bra men det är så roligt med alla mammaträffar och allt annat så det kommer jag att sakna. Efter förskolan gick vi till mamma, vi var även förbi där en sväng innan eftersom de bor typ vid sandbäcksgården å då pekade Signe på mammas dörr för att visa att hon ville komma in, gosegumma😊. 
Signe somnade påvägen hem å det var allt hon sovit idag så hon somnade nu redan vid 18, och kan ni tänka er hon somnade direkt, helt själv utan minsta skrik👍



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0