Pulkaåkning, loppis och god mat:)

Idag har vi varit hos Amanda och Noah. Två andra mammor var också där med sina små. Vi skulle åka pulka men det gick inte så bra. Snön var så hård så pulkan välte ett par gånger. Vi tog en sväng till lekparken för lite gungning istället. Till lunch bjöd Amanda på jättegod lasagne:). 
När vi kom hem sov Signe en stund och jag körde ett litet pass på crosstrainern. Nu ikväll har jag varit på loppisen och hämtat överblivna grejor och pengarna. Det blev 1015 kr. Var dock en hel del grejor kvar så jag får nog hyra bord 1 gång till. 







Dagens kvällsmat blev räkpasta som serverades i mitt fina hjärta😊. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0