Energiknippe

Idag var jag och Signe och handlade lite på maxi på morgonen sen åkte vi till mamma en sväng. När vi kom därifrån tog vi en tupplur båda två.. Har verkligen sovit dåligt inatt. Sixten har fått för sig att han ska ta sig ut genom vårt sovrumsfönster till råga på allt så om jag har stängd dörr så står han å jamar och krafsar och när han kommit in så står han vid fönstret och krafsar. När man då väl släppt ut han så vill han komma in samma väg å står å skriker utanför fönstret. Så man vaknar ju ett par gånger, även Signe vaknade 1 gång ,blir så jäkla trött på han. 
På eftermiddagen bakade jag och Signe och sen var vi på promenad. När vi kom hem från promenaden kom Signes farmor och farfar förbi. 
Signe har börjat digga som en galning till musik nu, det är så jäkla roligt att titta på henne. Hon går runt med min telefon som nån slags bärbar högtalare och lyssnar på gummibjörn å böjer på knäna, om man försöker ta den ifrån henne blir hon inte glad. Sjuk energi den tjejen har man är verkligen helt slut på kvällarna. 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0