Jaha då har man åkt på den jäkla vinterkräksjukan jag med.

Idag tycker jag Signe verkat lite piggare. Hon har bara spytt igång hittills och ätit lite. Jag å andra sidan mår skit.. Kände redan på förmiddagen att jag blev trött, frusen och orkeslös, sen på eftermiddagen kom illamåendet. Henke är hemma nu och tar hand om Signe men det är inte lätt när hon hela tiden vill vara med mig. Hon skriker när Henke  tar henne och går. De fick sitta hos mig i sängen å äta gröt annars ville hon inte ha. Känns hjärtskärande att hon blir så ledsen men man är ju så trött och illamående att man bara inte kan ta hand om henne. Imorgon ska Henke vara hemma från jobbet iaf. Tvättmaskin och värmepump är nu fixade. Svärfar var så snäll å åkte förbi en firma i morse och sa att det var akut så det kom vid 11- tiden och nu är tvättmaskinen i funktion. Var tydligen nån skruv och lite annat som fastnat i silen. En bekant till Henke var nyss här å fixade värmepumpen också👍 


Kommentarer
sara

Nej men stackare!! Hoppas ni kryar på er fort!

2014-01-23 @ 20:55:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0