Pulkaligan

Idag gick jag, Signe, Tessan och Ester hem till Sofia och iris. Signe fick åka pulka och Ester vagn. Hos Sofia blev vi bjudna på jättegod morrotskaka och sen tog vi en sväng till med pulkorna. Signe somnade på vägen hem i pulkan, måttligt road alltså😉. 
Innan jag körde Tessan till tåget åt vi smörgåstårta för tredje gången, det fanns massa kvar från Signes födelsedag. När vi kört tjejerna till tåget åkte vi till mamma och tittade till kissarna, det låg tussar i hela huset vet inte vad de håller på med. Förresten fyller min kära mamma 50 år idag hipp hipp hurra till dig😊. Jag och Signe ringde videosamtal idag men Signe var lite trött och grinig så det var synd. Vi får fira ordentligt sen när de kommer hem. Signe somnade nu vid kvart över åtta hon har börjat somna lite senare på kvällara så det är skönt, då blir det inte så tidiga mornar, imorse sov vi till 8.20.😉. 










Fina Ester i nya Lasse Åberg tröjan:) 


Kommentarer
Amanda

jag ställer upp och äter smörgåstårta om du inte vill äta mer 😉

2014-01-21 @ 08:07:22
URL: http://athuresson.blogg.se
Amanda

jag ställer upp och äter smörgåstårta om du inte vill äta mer 😉

2014-01-21 @ 08:07:23
URL: http://athuresson.blogg.se
Sofie

Haha. Den är dock äntligen slut, sista biten gick i soptunnan.😁.

2014-01-21 @ 08:16:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0