Trött familj.

Nu mår vi lite bättre men är fortfarande trötta. Henke har klarat sig hyfsat hittills men är också trött och smått illamående. Det verkar vara långdraget vad gäller Signe. Hon spydde inte en enda gång i igår men imorse när hon fått välling kom den upp. Igår sov jag och Signe nästan hela dagen. Först gick vi å la oss vid typ 20.30 på torsdags kvällen, jag sov däruppe och Henke å Signe på nedervåningen eftersom jag var dålig. Då sov vi i alla fall hela natten och jag vaknade vid 8.30. Sen tog jag å Signe en förmiddagslur på 1,5 timme sen sov hon å Henke en stund efter lunch medans jag sov på övervåningen.  Vi gick sedan å la oss igen vid 15 allihopa och sov 1 timme å 45 min. Snacka om tröttmössor. I Torsdags fick jag bara i mig en smoothie på hela dagen men igår fick jag i mig lite kräm och en halv pizza. Signe äter ganska bra  tack och lov och sen har hon fått vätskeersättning. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0