Hemma :)

Signe tog sovmorgon till 8.22 idag, hur skönt som helst. 
Fick åka direkt å handla frukost för vi hade inget hemma, åkte även till mamma å hämtade katterna å fixade gårdagens jobbtvätt. 
Signe å Henke åkte ut till farmor och farfar i Hulta som har saknat henne nu när de varit ute på sjön å vi iväg och campat. 
Jag har haft fullt upp här hemma idag med uppackning, tvättning, brödbak och rabarbersaft tillverkning. Tänkte jag måste passa på å göra en sats rabarber nu medans det finns, hade i massa citron också så den blir nog god. Innan lunch körde jag ett litet träningspass ute och en kortare löprunda, kände att jag behövde röra på mig nu efter allt camping svullnande haha. 



Efter löpning å träning ute blev man svett 😎😓




Signe fick massa fina kläder från farmor å farfar och ville förstås ha en bit av mammas bröd när hon kom hem. 




Signe fick ett eget lypsyl av mormor så hon inte behöver riva i hennes väska efter lypsyl hela tiden, det håller hon hårt i. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0