Home sweet home.

Nu är vi hemma igen efter lång resa. Skittrist att sitta i bilen en sån här fin dag. 
Innan vi åkte hemåt blev det en sväng i nordstan där vi köpte doppresent till Novali som ska döpas nästa helg. 
Signe hade haft det jättebra hos farmor å farfar. Sovit hela natten hade hon också så det var ju skönt. Dock verkade hon lite sur på oss, de brukar hon vara en stund när vi varit iväg😘. 
Hon somnade nästan direkt när hon kommit hem så det var lite tråkigt. Får försöka sluta lite tidigare imorgon så vi kan mysa. 

Ska bli så skönt att lägga sig å sova. Är inte van att lägga mig vid 02. Jag å Henke delade dessutom på en soffa med Esters filtar som täcke. Vi orkade verkligen inte fixa med madrassen när vi kom hem. Vi trodde dessutom Tessan å Peter låg å sov när vi kom hem för de hade dragit lite tidigare för att hämta Ester. Jag å Henke var knäpptysta å jag sa att han inte fick mikra mat för de kunde vakna, sen blev man chockad när de dök upp en halvtimme efter vi somnat haha. Tessan hade enligt Peter gått fruktansvärt sakta😉.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0