Effektivitet på hög nivå!

Den här dagen har jag verkligen hunnit med sjukt många grejor, reflekterade precis över det. 
Började med att ta en sovmorgon till 8. Sedan kom Bitte å Göran och hälsade på, de hade saknat Signe förstås :) sen fick jag fina träningskläder i födelsedagspresent :) Signe fick även en jättesöt midsommarklänning. 
Medans de var här höll jag på å bakade bröd samtidigt. 
Efter det somnade Signe, jag tog en löprunda och lagade sedan lunch. 
Efter lunch åkte Henke å Signe till Hulta och för mig blev det en sväng till intersport, grejande i trädgården, dammsugningen, tvättning och hängning av tvätt, pajbak, där jag tydligen tyckte jag behövde göra en hemgjord vaniljsås, men den var jäkligt god 😉. Å allt detta var gjort före klockan 16.30 det är vad jag kallar effektivitet. 

Ikväll har mamma varit här en sväng å träffat Signe. Hon är verkligen populär den där bruden. Hon fick en present till i form av en supergullig byxdress. 


Club sandwich 


Rabarberpaj 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0