Freeedag😀

Har haft en bra dag pĂ„ jobbet idag. PĂ„ förmiddagen hade jag 2 st kunder ihop med Linnea, sen blev det kontor en svĂ€ng pĂ„ eftermiddagen. Slutade kl 15 vilket jag ska göra nĂ€stan alla fredagar nu👍. 
Vilket hĂ€rligt vĂ€der det varit de senaste dagarna alltsĂ„, hörde dock att det skulle komma snĂ¶đŸ˜ĄđŸ˜Ą, inte okej!!.

NĂ€r jag kom hem frĂ„n jobbet hade Henke gjort jĂ€ttefint hĂ€r hemma. Undanplockat och diskat var det sĂ„ jag blev riktigt glad och förvĂ„nad😀. Farmor och Signe var ivĂ€g pĂ„ promenad och köpte glass sĂ„ nĂ€r de kom tillbaka fikade vi.😊.  Efter fikan gav jag mig ivĂ€g pĂ„ en löprunda,tror det blev runt 6-6,5 km.  Signe somnade hĂ€r runt 18 som vanligt sĂ„ nu blir det lite god mat och film. 

Helgen kommer gĂ„ Ă„t till att packa och fixa inför sĂ€lenresan nĂ€sta vecka. Vi Ă„ker varje Ă„r med Henkes slĂ€kt. Signe Ă„ Henke Ă„ker pĂ„ tisdag och jag Ă„ker pĂ„ onsdag ihop med Elin och Marcus. Det Ă€r sĂ„ mycket som ska packas nĂ€r man ska ivĂ€g pĂ„ skidsemester, sĂ€rskilt nu nĂ€r man har barn och ska packa allt till Signe ocksĂ„. Men men, Ă€r vĂ€l inte hela vĂ€rlden om man missar nĂ„got😉.  


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0