Helt slut

Idag har det varit fullt ös på jobbet. Först en kund ihop med Hanna på förmiddagen sen tog jag en tidig lunch vid 11 på en kvart å sen vidare. Jobb nr 2 drog ut på tiden så blev 5,5 timmars städning i högt tempo så nu är jag helt slut. När jag kom hem var farmor å farfar här och lekte med Signe. Lovisa hade även varit här och lämnat tupperware grejor. Synd att det blev pizza ikväll så jag ej kunde testa min nya hackare men men får bli en annan dag, orkade verkligen inte laga mat. Nu blir det filmkväll funderar på att se The butler eller Gravity. Imorgon styr vi bilen mot Göteborg. Lilla Ester ska namngivas😊. 






Nyvaken och hungrig ruffsituffsa.😃. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0