Tror visst tant är lite arg på mig😬😉

Idag var jag hos en ny kund som bor granne med en annan kund vi har. Det var fullt på gatan så jag tänkte att jag kunde ta hennes parkering då jag vet att hon inte har nån bil. Hade då min egen privata bil utan logga. Jag ringde till Linnea som skulle till tanten lite senare å sa att hon skulle förklara att det var jag som stod där. Jag vågade inte plinga på eftersom jag vet att hon är morgontrött. När jag kommer ut från min kund möts jag av denna lapp. Hehe. Springer då upp men det visar sig att det inte är nån fara, jag får gärna stå där, hade hon vetat att det var jag hade hon ej satt upp lappen. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0