3-årskalas :)

Idag styrde jag å Signe mot Högsjö för att fira fina Cornelis som fyllde 3 år igår. Henke hade match så han fick inte följa med.
De hade hyrt gympasalen i Högsjö så det var jättebra för alla barn att springa runt där. Signe sprang som vanligt efter de större barnen. 
Medans Signe sprang runt där å lekte så satt jag ner å fikade å titta bort en stund, när jag sedan vänder mig om för att titta vart Signe är ser jag två ben stick upp från en plint, alltså typ en halv plint utan lock på. Jag springer fram å det visar sig att hon inte kommer upp så hon var lite ledsen men hon hade inte gjort sig illa. Lillgumman, kunde inte låta bli att skratta för det såg så himla roligt ut. 
Efter fikat blev det fiskdamm😀. Cornelis hade utlovat kuddar i påsen men det fick inte plats :) haha. 


Här har ni självaste kapten krok :) 





Studsmattan var rolig. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0