Hård dag men med trevliga inslag.

Idag begav jag mig mot Flen för jobb. Hade först en ny kund, Sen åkte jag vidare till ett engångsjobb där det var riktigt mycket att göra om jag säger så, Som tur var kom Hanna förbi och hjälpte mig en stund. Är såå slut nu. 
Åkte iaf till mormor som bor i Flen å åt lunch, kålpuddig bjöds det på och gott fika :). Hon gav mig även tidiga födelsedagspresenter eftersom jag fyller år när vi är i Spanien. En gjutjärnsgryta och en stekpanna. :) 👍😊. 
När jag kom hem från jobbet var Signes gammelfarmor här med present till Signe. Hon fick en jättesöt klänning thigts och strumpor. Blir perfekt till Spanien. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0