Fredag

Idag hämtade jag Tessan å Ester vid tåget vid 09 då åkte vi direkt till Vingåker och hälsade på farfar, pappa och faster Marie tittade in också. 
Tjejerna fick hemgjord hallonkräm med grädde vilket uppskattades. Vi rotade även lite på vinden, där hittade vi lite gamla söta skor men tyvärr inga i Signes storlek och sen hittade Tessan en gammal affisch med ordningsregler. Vi ville även titta i garaget men det hann vi inte för vi skulle vidare till Elin. 
Vi köpte med mat dit från Joans och sen kom Cia dit också. Jag kunde inte vara kvar någon längre stund för jag behövde hoppa in på assistansen mellan 15-20 en tjej var sjuk å ingen annan kunde. 
Efter jobbet fick jag pepparrotskött hos mamma innan jag begav mig hem å la mig redan kl 21. 
Vaknade av en knackning på dörren precis när jag somnat och där stod ett gäng utklädda barn som ville ha godis, och som tur var hade vi det hemma.:) 
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0