Julkänslan infann sig

Blev så sugen på att baka pepparkakor och polkakola. Så vi var och handlade till det imorse och nu har vi gjort pepparkaks deg och kola. 
Pepparkakorna bakas imorgon eftersom degen ska stå i minst 1 dygn :) 
Signe har ialla fall laddad upp med en liten kavel. 





Har använt mig av leila Lindholms pepparkaks recept, har blivit lovad att det ska vara det bästa :) 
Tydligen är hemligheten att ha smält smör på plåtarna. 

Receptet på kolan la jag tydligen ut i december förra året såg jag nu.



Kommentarer
Therese

Jag har min deg i kylen, ska baka ut imorn. Fast degen är ju det godaste :)

2014-11-16 @ 20:07:21
URL: http://www.kostschema.com
Therese

Jag har min deg i kylen, ska baka ut imorn. Fast degen är ju det godaste :)

2014-11-16 @ 20:07:24
URL: http://www.kostschema.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0