Lite julshopping

Igår var vi på rusta med mamma för att köpa lite julgrejor, blev blockljus och lite annat. Tänkte att ne men jag har ju ljusstakar men när jag efter rusta besöket plockar fram jullådan inser jag att två stycken ej fungerar så det får nog bli ett besök till. 
När vi kom till butiken sa Signe nuu rusta haha å hon verkade faktiskt ha roligt därinne.

Signe såg direkt att mormor hade plockat fram julgrejor hemma. Stjärna stjärna sa hon. När vi fått upp stjärnorna hemma sa hon mormor stjärna. Men lite rädd för tomtarna är hon, när en tomte ramlade från fönstret ner i soffan sa hon nee tomte nee. 



Sitta här sa Signe. Jag frågade då om hon ingick i paketpriset men hon sa nej😉. 


Fönstergluttare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0