Missöde på jobbet 😦

Idag var jag och Hanna på en storstädning av en lägenhet. Jag knallar då in i köket å börjar där och efter kanske 2 timmar känner jag att de börjar lukta bränt. 
Ser då att tacklampan står på bordet och glödlampan har bränt ett märke i både duk och bord. 
Kunden hade plockat ner lampan för den ej skulle vara ivägen för fönsterputsaren men sladden satt fortfarande i å jag tänkte inte på det utan tände bara när jag gick in i rummet. 
Tur att det inte började brinna iaf. Jag å Hanna försökte få tag på kunden men lyckades inte så vi åkte till Hemtex å köpte en ny likadan duk och sen skrev vi en lapp att hon får höra av sig angående bordet.😬. 
Glömde även min tröja hos en annan kund. Lyckad arbetsdag helt enkelt. 




Kommentarer
Anonym

Ja, som sagt, en riktig skitmåndag!

2014-11-10 @ 20:01:21
Anonym

Ja, som sagt, en riktig skitmåndag!

2014-11-10 @ 20:01:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0