Hektisk dag 😁

Vaknade 06 av att telefonen ringde Ă„ trodde det var alarmet. Petar pĂ„ telefonen och lĂ€gger sedan ner den, hör dĂ„ nĂ„gon prata Ă„ tĂ€nker vem har jag lyckats ringa upp nu?? Å lĂ€gger pĂ„. Visade sig att det var en pĂ„ assistansen som skulle börja 07 och var sjuk. 
Fick dĂ„ börja ringa runt för att lösa Ă„ skicka runt sms. 
Strax efter jag lĂ€mnat Signe pĂ„ dagis ringer henkes brors tjej Anna Ă„ sĂ€ger -du skrev att jag skulle ringa nĂ€r jag vaknade, jag fattar noll,  hade dĂ„ skickat smset fel för en pĂ„ jobbet har liknande namn haha. 
Skulle sedan ivĂ€g till  ett stĂ€lle utan mottagning sĂ„ var tvungen att försöka fĂ„ klart pĂ„ allt innan men som tur var löste det sig. 
IkvĂ€ll ringde en annan tjej pĂ„ jobbet Å hade blivit sparkad av en hĂ€st Ă„ flugit flera meter😁. Stackarn. 
En pĂ„ hushĂ„llsnĂ€ra hade Ă€ven slagit i huvudet hĂ€romdagen Ă„ var lite snurrig och fick uppsöka vĂ„rdcentral. Allt verkar hĂ€nda nu. 
Tur det finns bra kollegor som stĂ€ller upp Ă„ jobbar :) 

HĂ€mtade Signe skapligt idag sĂ„ vi Ă„kte hem Ă„ körde Tabata :) Signe försökte göra som jag gjorde sen tittade hon pĂ„ mig nĂ€r jag gjorde upphopp Ă„ sa mamma hoppa, mamma hoppa😍. 

Imorgon blir det ialla fall avfĂ€rd till Spanien med fina kollegor, pĂ„ konferens ska vi 😀. Kommer sakna Signe som tusan men fĂ„r stĂ„ ut i 5 dagar. Klockan 05.30 blir det avfĂ€rd frĂ„n jobbet :) 



Lite Pippi innan dagis. 





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och trÀning.

RSS 2.0