Kalas

Imorse styrde vi mot Göteborg för Esters 1-års kalas. Henke valde att stanna hemma eftersom han hade Signe själv nästan en vecka när jag var i Spanien, han kände att han behövde lite vila, några kompisar komma över å se på fotboll å umgås. 
Resan gick super. Signe verkade tro att hon reste i business Clas å ville att jag försåg henne dricka, snacks och film hela tiden. 
Vi tog både kaffepaus å ett stopp på mc Donalds. Jag beställde ett happy meal till Signe för första gången men hon var mest intresserad av ballongerna, ketchupen och äppelbitarna. 

När vi kom fram trodde vi Tessan var hemma å att vi skulle plocka upp henne men det visade sig att hon redan var hos Peters mamma där kalaset skulle hållas så vi fick bege oss till bilen igen,  då blev Signe inte glad, nee nee sa hon när vi gick till bilen :). 

När vi kom fram blev det present öppning. Såå många paket till lilla Ester blev det :) 
Sen blev det smörgåstårta och efter det fika. 
Signe sov bara 20 min i bilen så hon blev jättetrött. La henne i Peters mammas säng å då somnade hon i ungefär 30 min. När hon vaknade var inte alls rolig bara grät å grät för att hon fortfarande var trött.
La henne igen, då vaknade hon efter 10 min.😁. Gjorde sedan ett tredje försök vilket misslyckades så då bestämde vi oss för att åka hem till Tessan å Peter. 
Efter ett bad å lite mer välling sover hon nu gott och vi ska titta på så mycket bättre. 
















Ester hade babblarna badfigurer :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0