Lördag

Signe vaknade vid 05.45 imorse å ville bossa (bada) så det gjorde å pappa fick lite sovmorgon. Sen blev det Pippi för Signe och doctor Phil för mig. 
När Henke kom upp vid 9 gick jag å la mig å jag tror jag somnade innan jag lagt huvudet på kuddEn och sov till 10.40😁. 
Efter det tig jag en snabb löprunda för att hinna tillbaka till henkes klipptid. 
På eftermiddagen har vi varit på 3-årskalas Hos Elsa, av Signe fick hon leklera och lite formar till det. 
Massa massa gott fika fanns det så det var tur att jag var fikasugen :) 
Henke ska strax iväg på lagfest i forssjö så jag ska skjutsa honom sen ska jag å Signe skjutsa mamma å Mauri som ska på 80-tals fest. 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofies blogg

Sofies blogg kretsar kring lilla Isak och Signe, om familjens vardag, inredning,matlagning, recept och träning.

RSS 2.0